13 januari

Flytt nästa?

Idag när jag kom hem och tog in posten hade jag fått ett stort vitt brev och elräkningen som by the way var mycket dyrare denna månad.. Men åter till de där stora vita brevet.. Jag öppnade det och där stod det att dom skulle göra om hyreslägenheterna till bostadsrätter. Fan helvetes jävla skit! Why?!
Skoj! Nej, för jag vill inte äga en lägenhet och inte den här, den kommer säkert vara skit dyr och badrummet måste göras om. Fan jag som tycker om den här lägenheten så jävla mycket, den är bra på alla sätt förutom att badrummets väggar ser ut som "pruttskvätt" som min kära bror uttryckte det..
Men jag pratade med grannen och hon trodde inte att det skulle bli av för det har tydligen varit prat om det förut men att det inte blev av för tillräckligt många ville inte köpa. Vi ska i alla fall gå på de där informations mötet och se vad dom säger om allt de här. Men jag får väl börja kolla efter lägenheter i fall att, man vet ju aldrig vad som händer.. Det är bara att hoppas på att det inte blir av den här gången med.

Så jävla kärring idag i kassan på en affär som jag och Pontus var inne i. Han skulle köpa snus och då bad hon om hans legg. Så började hon kolla på de och både jag och Pontus skrattade till lite för att han fick visa legg.
Kärringen: "Skrattar du?"
Jag: "Jaa.."
Kärringen skit sur: "Sätt dig själv i kassan och försök hålla redan på unga killar som ska köpa snus. Det är inte så lätt men ser ju inte hur gamla dom är nu förtiden.."
Jag: "Men jag skrattade inte åt dig, jag skrattade åt honom.."

Aja, idag ska jag inte göra ett piss.
Bara nöta soffan och kolla på tv..
Hare!
131
132





milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0