11 januari

Ännu en helg..

.. som är över. Fan vad helgerna går fort! Och alla andra dagar också, det har nästan redan gått två veckor i januari. Idag skulle vi firat Lars men så blev det inte, men i alla fall GRATTIS LARS! Så istället skulle jag vara hundvakt åt Tyson men så blev det inte heller istället var jag hemma hos Molle och pratade och fikade, det var trevligt. :) Så fick jag även träffa Tyson den sötnosen!

Min helg har varit bra, bowling och mat med Linus släkt och en oplanerad utgång i fredags. Igår blev det en planerad utgång som blev lyckad och rolig och idag blev det slappt och en fika med Molle. ;D

Det var min helg och imorgon är det jobb igen.






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Tack, tack. Det är alltid roligt att bli äldre, eller hur? Snart får du gå själv till Systemet.

2009-01-12 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0