10 januari

Weekend

Ska börja med att berätta lite om igår. Vid 7 började allt i bowlinghallen. Vi bowlade, och det gick inte bra för mig, klotet åkte bara till vänster. Sen åt vi tacobuffé, det var mums. Allt där var trevligt! :) Så berättade Linda att hon skulle ut med Madde och Emma då blev jag också sugen på att gå ut, så efter vi var klara i bowlinghallen hängde jag med henne till Madde så började vi förfesta sen drog vi ut på Walles. Det var skojsigt! Me love drama! Haha..

Inatt när jag kom hem funkade inte tvkanalerna, jag trodde jag hade blivit utan det men så pratade jag med grannen idag och hon sa att kvart över åtta igår kväll hade det slutat funkat och hon hade blivit skit arg och ringt Tele2vision och dom hade varit otrevliga. Men hon meddelade nyss att det funkar igen. Det är ju good!

Nyss pratade jag med Anna, vi ska parta idag. Tyvärr kunde inte Molle vara med, för hon har gjort illa foten och kan knappt gå. :( Jag som ville träffa henne, saknar dig ju! När Anna har gjort sig i ordning ska vi till Linda och Robin på förfest sen blir det nog utgång på BK. Ser framemot denna kväll, hoppas det blir skoj. :)

Idag har jag inte gjort mycket, bara segat. Idag tror jag det var första gången jag och Linus åt frukost vid köksbordet. Det var mysigt. :)
Snart ska jag nog duscha så jag blir lite fräshare sen börja fixa mig. Sen är jag fit-for-fight inför ikväll!

Ha en trevlig lördag gott folk! :)
Pokerface






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0