8 februari

Söndag = slappar dag..

Helgerna går fortfarande för fort. Fattar inte att det alltid ska vara så. :/ Idag ska jag inte göra något speciellt, jag ska bara slappa. Jag har lite träningsvärk i magen, förstår egentligen inte varför för jag har inte tränat på år! Kanske blev mycket magdans igår? ;D 

I alla fall igår var det skit skoj! Vi kollade på Melodifestivalen och drack. När det slutade började vi popa bättre musik och röjet började.. Det blev utgång på BK, det var inte mycket folk ute. Först tyckte vi att det var trist men sen blev det bara kul, man slapp stå och trängas på dansgolvet. Det var inga körer så toa besöken gick fort och då kunde man dansa mer. Dom spelade jättebra musik också. :) En lyckad kväll. Hoppas Sara också tycker det, det är huvudsaken!

Just det! Jag tror jag har trappat bort min kamera IGEN! Fattar inte hur jag alltid lyckas. :/ Men hittar jag den så ska ni få se bilder. ;D

Hoppas ni har haft en bra helg!
Ciao!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0