7 februari

Fetto!

Urk! Jag är propp mätt, jag har precis ätit och det var gott!
Idag gick jag upp 20 i 8 för att jag skulle vara hos min kusin klockan 8. Fy fan säger jag bara! Det är lördag och jag fick gå upp så tidigt! Jag har varit där hela dan, kom hem för ungefär en timme sen.

Jag ska snart duscha och sen börja fixa mig, för ikväll ska Sara firas. Hon fyllde i torsdags men vi ska fira henne ikväll. Det blir bara jag och Mollie som ska gratta henne. Sofia är sjuk, KRYA PÅ DIG! Anna är iväg och åker skidor, KOM HEM HEL! Och Natta jobbar, SIMMA LUGNT!  
Sammanfattningsvis så blir det jag, Sara och Molle. Vi ska först bowla och sen ska vi kolla på Melodifestivalen som börjar idag och samtidigt det blir lite vin och cider, trevligt som satan! :) Senare.. om vi känner för det så ska vi ut och slå klackarna i taket!

Min blogg gör i alla fall en person glad när den läser och det gör mig glad! :D Sånt är skojsigt att höra! :)
Hoppas ni får en trevlig lördag kväll, det ska i alla fall jag ha! :)
S s sluta hääärmas!





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0