6 februari

Tjuu!

Idag på jobbet var det helt okej, på eftermiddagen skulle vi ut till några som bodde på landet, helt seriöst på landet! Det tog en timme att åka ut dit och när vi kom fram var vi mitt ute i skogen.. Paret som bodde där var jättetrevliga och bjöd på fika. Gubben var nyfiken och kollade på när vi jobbade. Så satte han sig ner och ropade "ANTIA! KOM OCH KOLLA, DET ÄR FÖR FAN GRATIS!" Haha, jag kunde inte göra något annat än att skratta.

När jag kom till stan hämtade jag upp Molle så åkte vi hem till mig så fixade jag till mig lite. När det var klart mötte vi Natta och gick för att shoppa lite. ;) Jag hittade lite, så hittade jag en kofta på barnavdelningen som jag tycker skit mycket om, den var jättefin! :)

På kvällen var vi bort bjudna hem till Tommy och Therese. Kan bara MMMMMMM (!) me love det vi åt! Smaskens! Vi blev kvar där en stund tills Linus skulle iväg och skejta med André och Pata. Och jag hakade på, jag skejtade inte men jag kollade på och hejade. :P

Ska snart gå och sleepa, jag är trött och ska upp tidigt imorgon. :/
Natti natt people!


This is why my life is so fucking fantastic..






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att läsa din blogg, jag blir glad:)Tack!!!!

2009-02-07 @ 10:50:26
Postat av: koola anna

You're the fantastic one BABE!

2009-02-10 @ 23:08:21
URL: http://kemp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0