5 februari

Yo with the flow!

Nu har jag lunch och för första gången på länge är jag hemma hos mamma och äter. Det var ett tag sen.
Idag på jobbet håller vi på att bila ett badrum. När jag håller på att slänga allt skit i en tunna dyker det fram en spruta!!! Lite äckligt! Då vet man i alla fall var de var för människor som bodde där. Jag vägrade röra den där så John fick slänga den. Usch!

Igår gjorde jag inte mycket. Jag lagade den där körrfärslimpan som jag tänkte laga i förrgår. Det blev gott. :) Sen var vi hos Linus en snabbis, trevligt. :)

Idag har jag planerat att jag inte ska göra något! När jag kommer hem ska jag bara slappa och laga lite mat. har inte riktigt bestämts vad som ska serveras men något blir det i alla fall. :)

Nu plingade min mat så nu ska jag äta, ha de bra!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0