3 februari

Lite snabbt nu..

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, klockan är mycket för att vara vardag. Jag har egentligen inte så mycket att säga för idag har jag inte gjort mycket. Jobbar och kommit hem.. Jag skulle ge mig på att laga köttfärslimpa idag men det gick inte så bra för när jag skulle börja med maten så var köttfärsen fortfarande lite frusen och jag orkade inte fixa till det så det blev pizza idag igen! Skääääääms, men det var gott. ;)
Imorgon har jag lovat mig själv att jag ska laga det, har aldrig gjort det så det ska bli kul. :)

Nu ikväll var Molle och Anders här och lämnade deras, eller nu mera MIN diskmaskin! WOOOHOO! Vi slipper diska! Jag har vridit fram och tillbaka för att få den på en bra plats. Det var inte så lätt men de får duga..

Men nu ska jag lägga mig, natti natt!
135






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0