28 februari

Mitt i natten..

Nu har jag kollat på film och hunnit sova lite.
Vi drog och käkade, först gick vi till Kebaben men vi ville inte ha därifrån så då gick vi till en grekresturang men där var det för mycket folk så vi vände även där. Då gick vi till grannen kinaresturang. :P Det var smaskigt.
Efter de gick alla hem till sig sen möttes vi på Willys för alla skulle handla. Vi var där precis innan det stängde så alla sprang runt där skit stressade för att få med allt på listan. Haha, det var lite komiskt.. Tappade man bort någon var de bara att ropa på den närmaste och fråga för vi var solo där. Eller ja, personalen var ju där..

Efter mathandlingen åkte vi och lämnade tillbaka Tommy och Thereses bil, som vi hade lånat.
Vi gick och hyrde film, men det blev inte Blair witch project utan The strangers som var skit läskigt! Jag låg med antingen filten eller händerna för ansiktet. Den var riktigt läskig. Linus tyckte inte det var läskig alls men jag tycker inte om när dom går runt med läskiga masker och kan bara dyka upp när man minst anar de..
När filmen var slut somnade jag i soffan, jag låg verkligen skit bra men sen väcktes jag av att Linus ville att jag skulle lägga mig i sängen.
Nu har jag borstat tänderna och tvättat bort sminket så nu ska jag lägga mig för jag är verkligen svin trött!

God natt, sov så gott!
Det ska i alla fall jag och LÄNGE!






milla.

Kommentarer
Postat av: elle

Va kul ni måste ha haft på Willys...:)

2009-02-28 @ 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0