28 februari

Hello!

Idag sov jag länge! Jag sov till 20 över 11. :) Jag var törstig när jag vaknade så jag gick in till köket för att hämta ett glas vatten och möttes av värsta diskhögen! Jag ställde mig och började plocka in i diskmaskinen.

Samtidigt stod jag och tänkte lite för mig själv och fy fan vilket bra liv jag har just nu! Jag mår rikigt bra och är hur lycklig som helst! Jag har ett jobb och det är inte många som har nu förtiden. :/ Många som blir av med sina. Jag har underbara vänner, fantastisk familj och världens bästa pojkvän! Jag har helt enkelt massa personer som gör med glad, finns där för mig och får mig att skratta! Människor jag kan lita på. :) Även folk som jag bryr mig om och kan ta hand om när dom mår dåligt. Dela fina, roliga, underbara minnen med!
Jag älskar er otroligt mycket, ni vet vilka ni är! :)

Jag har även varit nere på stan en snabbis. Jag var inne på systemet och fixade drickat till ikväll så nu är jag redo! Jag har även lämnat tillbaka filmen.

Nu ska jag stänga fönstret för det börjar blir jävligt kallt.
Kanske hinner skriva några rader sen! :)






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0