27 februari

Jahapp..

Då var det fredag! Gud så skönt, men tyvärr är det några timmar kvar tills jag slutar.
När jag har kommit hem ska jag först ta mig en låång dusch! Jag känner mig så skitig. Sen ska jag få äran att ta på mig vanliga kläder och sminka mig. Alltså känna mig lite normal.
För när jag kommer hem på eftermiddagarna tar jag av mig mina icke snygga arbetskläder och tar på mig mjukisar. Jag vill ha ett jobb där man får använda vanliga kläder!

Efter jag har gjort mig normal ska vi åka och handla och hyra film. Vi skulle hyra en skräckfilm, eller det gör vi alltid men lyckas aldrig välja någon bra. Men idag är det bestämt att vi ska hyra Blair witch project den vet vi är otäck.

Men nu ska jag strax åka och jobba igen, ha en bra dag!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0