27 februari

HUNGRIT!

Jag är så förbannat hungrig.
Linus, André och Pata var och skejtade förut så hörde dom av sig när dom var på väg hem och sa att vi skulle iväg och äta. Då tog jag på mig kläder. När Linus kom hem hoppade han in i duschen och jag började fixa smink och hår. Strax efter mig var Linus också klar så då ringde vi dom två andra och kollade om dom var klara..
Tror ni de?! Nej, dom hade inte ens duschat. Det tar ju längre tid för dom än för en tjej. Så jag sa till på skarpen att dom skulle duscha PÅ EN GÅNG! Så nu hoppas jag att dom antingen står i duschen eller är klara.
Mollie ska också med att äta och hon var klar och lika hungrig som jag så nu är hon på väg hit! :)

Ha en bra fredag kväll! :)
Puss på er!






milla.

Kommentarer
Postat av: Pata

jag duschar så länge jag vill :)

2009-02-27 @ 23:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0