26 februari

Lunch..

Sitter hemma hos mamma på lunch. Jag hade ingen matlåda så jag väntar på pizzan i ugnen ska bli klar, var och snokade lite i frysen och då hittade jag den. Det var perfekt!

Idag kommer man i alla fall fram på gatorna. Igår när den där branden hade brutit ut stängde dom av många vägar och det var total trafik kaos i stan. Man kom inte fram någonstans. Det var jättelånga bilkörer. Helt sjukt!

När jag kommer hem idag ska jag tvätta, städa och fixa till i min garderob. Det är jätte rörigt i den. Jag har typ ingen plats för mina kläder och till slut tröttnar jag på att hålla ordning i garderoben så jag slänger bara in allt. Måste nästan skaffa någon byrå. :/


På första bilden ser man röken på långt håll och det var då jag tänkte att det brann någonstans. Den andra bilden ser man på nära håll.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0