26 februari

Helt slut!

Suck.. Idag när jag kom hem från jobbet började vi städa och så hade vi tvättstugan klockan 17.00. Vi har verkligen stor städat idag, skönt att få det gjort idag oh slippa komma hem imorgon en fredag när det ser ut som ett bombnedslag.
Egentligen skulle jag rensa i garderoben men jag skippar det idag. Jag blev så trött efter maten och kläderna som blev tvättade idag och hänger på tork nu ska in imorgon.

Imorgon ska jag bara slappa, det ska bli riktigt skönt. Jag har varit så trött hela veckan. Men på lördag blir det partaj! Jag tycker det är skönare att festa på en fredag för då har man hela lördagen och söndagen att bara vara på men det blir oftast på lördagar.

Så här mycket snö var det för bara någon dag sen men nu är det typ borta! :(






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

det är ju så skönt att snön är snart borta millaaaa, woooohooooo, me like that!

2009-02-26 @ 21:26:29
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0