25 februari

Löning = shopping!

Wohooo! Efter jobbet idag åkte jag raka vägen ut till Tuna Park och SHOPPADE! Jag har inte shoppat så här mycket på jättelänge! Visst det är inte kul när pengarna försvinner men jag kan leva på nudlar om de behövs den här månaden, de är det fan värt! ;D Accessoarerna är i silver men på bilden ser dom ut att vara i guld. Men jag är en silver tjej. :)
När jag åkte därifrån hade jag i alla fall ett leende på läpparna. Det hade kunnat blivit mer men någon motta får det vara. Jag måste kunna betala alla räkningar som jag ska göra ikväll. Det är mindre kul att lägga ut pengar på men man måste, sånt är livet..

När jag kom till Eskilstuna imorse såg jag ett stort rökmoln in mot stan. Jag tänkte direkt att det brann någonstans och det gjorde det. Hotel Statt brann. När jag kom fram höll brandmännen fortfarande på att släcka branden. Allt brann upp, och dom misstänker att branden är anlagd. Gå in på den här länken så får ni se bilder. http://www.ekkoncern.se/ekuriren/bildspel/bildspelstatt/statt.html.








milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Schysst shopping. Och bra att det blev pengar kvar till hyran oxå :-)

2009-02-25 @ 20:53:28
Postat av: Anonym

Snygga kläder :)kul med något nytt!!!!

2009-02-25 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0