23 februari

Soft!

På jobbet idag har det varit ganska skönt, har inte gjort så mycker känns det som. Det känns som att jag har åkt bil halva dagen. Jag vill ha lön nu! Jag vet lite saker jag ska köpa då. :)

Jag håller på att få en visdomstand. Jag har redan fått dom två upptill men nu börjar ena tanden nertill komma. Den är upp i ena hörnet och tandköttet är helt spänt och hårt. Det känns som att hela köttet ska sprängas snart! Jag är helt öm. Men det är tur att jag inte har fått problem med dom två som redan är framme.

Snart ska jag ner till källaren och leta efter mina skridskor! :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

När billarmet tutar gång på gång kan du messa regnumret till 71456 så får du veta ägaren. Sedan kan du ringa och be dom gå ut och stänga av larmet :-)

2009-02-23 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0