22 februari

Tut tut!

Jag har precis vaknat. Jag gick och la mig strax innan två.. Och strax efter två kom Linus hem så jag somnade inte riktigt då när jag la mig. Vid 5 tiden vaknar jag av att ett bil larm är på, då är det en bil precis utanför som står och låter..
Man tror ju att folk tänker att det kanske är deras bil men så verkade fallet inte vara.
Linus frågade mig om jag har larm på firmabilen men de har jag inte så det kunde inte vara den. Det där jävla larmet går på och av till klockan 9 någongång..?! Varför kan man inte kolla om det är ens bil?! Fan de måste ha varit många som blev irriterade på de. Det var ganska hetsigt larm. Wiio wiio wiio..

Vad ska man göra om de inte är någon som reagerar på de? :/ Kan man ringa någonstans eller vad fan tar man sig till?

Aja, nu ska jag äta frukost sen kanske jag ska ta mig en promenad i all snö som kom inatt. :D


Bil helvete!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0