22 februari

Wiho!

Jag blir så glad!! Det snöar hur mycket som helst! Nu vill jag ha lite minusgrader så snön håller sig kvar! Just nu står det på min termostat att det är 0,7 grader ute. GE MIG MINUSGRADER!

Förut tog jag mig en liten promenad. Den blev inte så lång för de var lite tungt att gå i snön, dom hade inte varit så bra på att ploga. Men gud vad varmt det blev! Jag klädde på mig ganska bra så jag inte skulle frysa. Det gjorde jag verkligen inte, jag gick och svettades. Till slut åkte vantarna av och jackan var öppen. När jag svängde in på gatan till mig kände jag att skorna började läcka, vilken tur att jag precis var hemma då.

Jag skulle försöka få upp Linus från sängen men det gick inte så bra. Jag la mig brevid för att prata så han skulle gå upp men det blev för mysigt så jag somnade själv. ;P Men nu är jag uppe igen och en aning hungrig..'






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0