21 februari

Nu är jag hemma..

Shit pommes vilken kväll! Först blev det förfest hemma hos Linda. Det var skojsigt! Sen drog vi ut på Walles, där var det inte mycket folk men vi dansade och hade kul ändå! När vi skulle dra från Linda vid 12 kom vi på att dom stänger klockan 1. Det var mindre kul, för då fick vi inte mycket tid till att shaka asset.. Men vi röjde så gott vi kunde på dansgolvet! Det var inte mycket folk ute men det gjorde inget för då kunde vi dansa precis som vi ville, hur rörligt som helst!

Sen kom vi på att OT (Oliver twist)/Klamydia grottan hade öppet längre så vi drog faktist dit!!! För dom som inte vet s är det ett ställe som äldre brukar gå till. Haha, det var massa drag där. När vi kom och skulle hänga in jackorna hade dom inga galjar så först fick vi dansa med jackorna på sen hittade jag ett fiffigt stället att lägga dom på.
Nu är jag som sagt hemma med en hes röst som satan! Det blev mycker sång och dans ikväll! Me love!

OCH (!) min kamera hängde med mig hem ikväll! ;D
Tror inte det blev så mycket bilder ikväll, men jag kanske lägger upp några! ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och sleepa, natti!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0