21 februari

Vaken!

Jag vaknade för en liten stund sen av att det ringde på Linus mobil. Hade ingen aning om vad klockan var men då var den 12 så jag gick upp. Jag vill ju inte sova bort hela dagen..

När jag vaknade så låg jag och tänkte på hur jag kom till sängen inatt. Jag visste ju att jag somnade i soffan med huvudet i Linus knä.. Han hade burit mig till sängen, stället för att väcka mig. Sött va? :) Sen var det mindre kul att han hade tagit kort på mig när jag sov och gjort massa miner typ som grisnäsa.. Men det bjuder jag på! ;)

Idag ska jag inte göra mycket, jag ska bara ta det lugnt och äta Tacos för det är jag skit sugen på! Ikväll ska jag nog kolla på Melodifestivalen. Molle och Tyson kanske skulle komma över och också glo på det. :)

Nej, nu ska jag nog göra mig lite frukost.
Puss på er!






milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan va gott med tacos!!!!!!!!!!!!!!!! vill oxå ha

2009-02-21 @ 14:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0