20 februari

Äntligen hemma!

Åååh! :) Idag när jag kom hem var det städat, helt underbart att komma hem till ett städat hem på en fredag. Jag har världens bästa pojkvän! :) 

Jag ska snart hoppa in i duschen och sedan fixa mig. Måste ju fräsha till mig tills ikväll! ;D Sen ska jag äta med Sofia och Molle. :) När vi har krubbat ska vi hem till Linda och dra igång partyt! Sen blir det klunka sprit för hela slanten! WOOOOW! Nej, skoja bara.. så kul ska vi inte ha de. Mamma du behöver inte oroa dig jag ska vara rädd om mig!

Men som sagt, ska duscha nu!
CIAO!






milla. 

Kommentarer
Postat av: molle

WOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

2009-02-20 @ 16:32:49
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag vet att du är rädd om dig o har skinn på näsan;)du är best. Hälsa dina underbara girls:)

2009-02-20 @ 18:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0