2 februari

God morgon alla glada!

Jag kan börja med att säga att jag inte är så glad. Jag vaknade i natt av att jag hade ont i magen. Jag kunde bara ligga på ett sätt. När klockan ringde och det var dax att gå upp gick det inte, så jag skickade sms till chefen och berättade läget. Sen har jag sovit lite till och från tills ungefär nu. Har fortfarande ont.. Hoppas att det inte blir värre.

Jag måste i alla fall gå ner på stan idag. Jag berättade ju igår att jag hade tappat min kamera i lördags. Så pratar jag med nåra av tjejerna i telefon och vi försöker komma på vart vi hade den sist och så. Sen ringer Molle mig och berättade att det är någon som har kommenterat min bilddagbok och min blogg. Då är det någon som har hittat min kamera utanför BK. TAAAAACK så jävla mycket! :D Det är tur att det finns snälla person i alla fall! :) Det hade inte varit så kul om nån annan hade fått tag på den och kanske behållt den för sig själv. Så jag måste bege mig ner på stan idag till det stället som personen jobbar på och hämta min kamera! :) Så ni kan förvänta er lite bilder från i lördags! ;)

Jag vill bara tack alla som var här i lördags och gjorde min födelsedag perfekt! Både dom som var här på dan och dom som var här på kvällen!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat,
jag återkommer med lite bilder och sånt sen!
Jag älskar er tjejer, det vet ni!
Ni är helt klart BÄST!




milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad tur, de där med kameran... =)

2009-02-02 @ 12:22:43
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre i magen annars måste du gå till farbror doc...krya på dig...du är bäst:)

2009-02-02 @ 15:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0