2 februari

Photo!

Puh, vi håller på i tvättstugan men vi är snart klara. Ska bara gå ner en gång till sen är vi klara! :) Soooft!
Annars idag har jag bara vilat och varit och hämtat kameran. Idag fick jag i mig en riktig frukost, annars brukar det bli två mackor i bilen på väg till jobbet men idag bestod frukosten av kärm, nybakat bröd (köpt), jucie och grönsaker på mackan, jummi!

Här kommer det lite bilder..

linda och molly  syskons barn    folk 

De här bilderna är i från på dagen när familj och släkt var här..
Bild 1: Linda (min syster) och Molly
Bild 2: Syskons barn
Bild 3: Min tårta, vet inte om det syns men ljusen ska bilda 20. ;D
Bild 4: Folk..
Bild 5: Harriet, mamma och Lena


min outfit för kvällen  sara och molle                

De här bilderna var från kvällen..
Bild 1: Min outfit för kvällen
Bild 2: Sara och Molle
Bild 3: Sofia och jag
Bild 4: Natta, Sara och Molle
Bild 5: Molle och Sara
Bild 6: Anna
Bild 7: Sara med lite grädde på nosen
Bild 8: Jag, lite dragen..
Bild 9: Sara och Emma.. och Sofia! ;D

Det får duga, de märktes att de var jag och mina tjejer som hade kameran mest för det var bara bilder på oss. Jag får hoppas att Emil tog bilder med sin kamera då kanske jag kan få lite bilder på alla andra som var där. ;D För er som inte vet så kan ni klicka på bilderna så blir dom större.






milla.


Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

nej va söta dina syskonbarn var!!

och föresten, "Sara och Emma... och Sofia" ;)

2009-02-02 @ 20:51:02
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se/
Postat av: Lars

Skönt att du fick tillbaka kameran.

2009-02-03 @ 21:25:16
Postat av: barbro

Hej Milla..

Ser ut som du fått det riktigt trevligt i din lägenhet!! Kul :-)

Kram

2009-02-05 @ 15:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0