19 februari

I'm back in the game!

Jajamen, idag jobbar jag men just nu är jag hemma hos mammi och äter min lunch. Skönt att komma hem till mamma, det var längesen jag var här. :/
Jag längtar redan till att klockan ska bli fyra så jag får sluta. Fick inte så mycket sömn i natt så jag vill bara hem och vila. Och spela lite The sims. ;D Jag satt med det i flera timmar igår. Spelet hängde sig, eller mina gubbar ville inte röra sig fast allt annat fortsatte som normalt så båda kissade på sig och var skit sura. Haha, tur att det bara är ett spel. :P

Igår började Greys Anatomy igen! :D I just loooove it! Jag satt med blicken fast på tvrutan och det gick typ inte att prata med mig. Mohahahaha!

Jag skriver några rader sen när jag har kommit hem!
Ha en fortsatt trevlig dag, hej då!






milla.


Kommentarer
Postat av: mammi

lilla älskling.... skönt att du mår bättre och att ha dig hemma en stund o krama om dig jättemycke:)

2009-02-19 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0