18 februari

Sjuker :(

Igår skrev jag inget inlägg för jag orkade inte. Jag vaknade och allt var som vanligt, förutom att jag var ganska pigg för att de var så tidigt. Jag gick upp och åkte till jobbet..
Jag blandade till fix och började jobba. Efter nån timme kände jag mig yr. Det kändes som att jag typ var lite onykter och mina ben var helt skakiga plus att jag mådde illa och hade ont i huvudet. Men jag tänkte att jag i alla fall skulle sätta klart dom där plattorna som jag höll på att sätta. Det gick verkligen inte, jag höll på att ramla ner för bocken som jag stod på och var nära på att spy ett antal gånger.. Så jag fick åka hem och var sängliggandes hela dagen igår. Det var inte lätt att köra bilen hem, jag var svag i armar och ben.. :/

Det är tur att jag har Linus. :) Jag tänkte att soppa borde gå bra att äta, det är lätt att svälja och så. Så han gick till affären och handlade det åt mig. Plus att han köpte grönsaker som jag skulle få i mig för det vet jag att jag får i mig när jag mår dåligt. Så min matintag bestod av lite soppa och grönsaker igår. Magen fylldes i alla fall upp även fast det inte var så mycket.. Men mitt illa mående gick inte över, inte på hela dagen och kvällen. I natt mådde jag fortfarande illa och gör det nu med. Hoppas att det lägger sig till kvällen så jag kan jobba imorgon.

Idag låg mitt de spelet som jag beställde i min brevlåda. Jag har beställt ett The sims spel. Så nu har jag något att göra! :D Jag tänkte tillbaka på när man spelade de som en tok förut så jag blev så sugen på att spela det igen så jag beställde det. Jag håller på att installera det nu. ;D

Ha det så bra!
139





milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Lilla gumman, du får ta det lugnt och krya på dig.

Ring om det är något ni behöver.

Kramar Therese o Tommy //

2009-02-19 @ 08:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0