15 februari

God morgon!

Fan vad skönt jag har sovit såå länge idag! Det är annat än vad jag gör på vardagarna. Jag vaknade 10.45 första gången och var pigg men ändå lyckades jag somna om och vaknade 13.45. Har lite ont i huvudet nu men det är skit samma, jag har fått sovit ut! Mmm! Fast vi var uppe ganska sent. Vi kollade på massa filmer och slutade kolla någongång i natt.

Det här mobila bredbandet jag har räcker inte till. Jag får surfa för en viss GB i månaden men det räcker bara till halva månaden sen sänker dom hastigheten och det blir skit segt. Men jag ringde till företaget och beställde mer, så det ska komma in inom 4 timmar.

Igår fick jag ett sms av Molle som frågade jag hade kollat min brevlåda, och det hade jag inte men jag gick och gjorde det på en gång då. Och sötnosen hade lagt ett alla hjärtans dag kort där! Jag blev jätteglad. :) Så tack sötis!

Idag ska jag bara ta de lugnt. Laga lite mat och kolla lite på tv. :)

  
Mitt söta alla hjärtans dag kort från Molle. :)
milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0