15 februari

God kväll!

Nu har jag kollat på Gossip girl, jag längtar redan tills nästa veckas avsnitt. :) Vi sitter och kolla på Beck filmen på 4:an just nu. :)
Vi lagade inte mat idag, vi åt på Kebaben men jag åt inget onyttigt, jag tog en grekisksallad. Den var riktigt smarrig. Det var tur för jag var jäkligt sugen på det. André var även med och käkade.

Det är ingen snö ute! :( Jag som vill ha massa snö. Det har ju varit hur mycket snö som helst ute den här veckan. Men imorgon ska jag ju börja igen och då ska jag till Eskilstuna och där brukar det finnas snö när det inte finns det här i Strängnäs.

Jag vill ut och fota. Förra året gick jag ut i skogen och fotade när det hade kommit massa snö. Igår såg jag lite bilder ifrån när vi var i Norge 2007. Då var jag ute och fotade grön natur. Jag gillar verkligen att ta kort, även fast dom inte blir så jätte bra. Huvudsaken är att det är kul. ;D Någongång ska jag ha en riktigt systemkamera. :) Måste bara spara lite pengar till det. ;)

Här kommer lite bilder som jag tog när vi var i Norge.

 

                           
De här är bara några av dom bilderna jag tog. Vad tycker ni? :)







milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder....duktig fotograf:)

2009-02-15 @ 22:02:32
Postat av: Anonym

Snygga bilder. Du har bra bildseende och bra teknik. Komponerar bra med detaljer både i förgrunden och bakgrunden.

2009-02-15 @ 22:07:32
Postat av: Therese

Kanonfina bilder, du är duktig med kameran.

Blir sugen på att åka iväg det är otroligt fint i Norge.

2009-02-16 @ 08:47:12
Postat av: Babsan

Jätte fina bilder. Det gör du bra Milla!

kram

2009-02-16 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0