14 februari

Alla hjärtans dag!

Ja, idag är det som sagt alla hjärtans dag. Gulligt. :) Det är inte riktigt bestämt hur vi ska göra, det kanske blir mys eller kanske party.. Vi får se.. Vi ska i alla fall laga lite mat och så. :)

Igår blev det ingen utgång. Vi var hemma hos Molle och förfestade och var på väg till Walles. Vi skulle bara förbi mig och lämna min väska. Det gjorde vi och sen gick vi ner till Walles men när vi kom utanför såg det inte ut som att det var så mycket folk och ingen av oss var så värst sugna så vi gick hem till mig igen och åt bullar och pratade. :)

Jag älskar dig Linus Nordebrink!
Du är världens underbaraste!


Always and forever.
Each moment with you,
is just like a dream to me..
A dream that came true.



milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0