13 februari

Fredagen den 13:e..

Spooooookey!
Vet inte riktigt om jag tror på det där. Skulle det hända någon något idag skulle dom skylla på att det är fredagen den 13:e. Men om det skulle hända en dag senare eller tidigare hade de inte varit något.. Jag kan hålla med om att det är en bra ursäkt.

På jobbet idag har jag mest åkt bil känns det som. :/ Fick åka på massa ärenden och när jag gjorde något var det inte tugnt så dagen har flytit på bra idag. Skönt med en lugn dag när det är fredag.

Helgens planer är inte helt klara än, vi får helt enkelt se vad som händer. Det blir myspys imorgon i alla fall! :)
Ingen av oss orkar laga mat och vi är jätte hungriga så nu ska vi ringa och beställa kinamat. Den resturangen som vi ska beställa ifrån ligger rakt över gatan så det är inte långt att gå när man ska hämta maten. :)

Jag skriver lite senare! Ha de bra så länge!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0