12 februari

Heeeeeeej!

Me so happy! Efter jobbet idag gick jag till polisen och frågade om det var någon som hade lämnat in min kamera. Hon kunde inte säga något förens jag hade gjort en anmälan och lite bevis på att den är min. Så jag åkte hem och hämtade kartonen och kvittot. Och visst fan var det en snäll person som hade hittat den! :D Personen som hade hittat kameran heter Arja, så tack så jätte mycket för att du lämnade in min kamera! Jag fick hennes nummer så jag skickade ett sms till henne och tackade så mycket. Fan vilken tur jag har med den där kameran. Jag ringde Molle direkt efter besöket hos polisen.

Molle: "Du får fan inte ta med dig din kamera ut nästa gång!"
Jag: "Nej, eller så kan jag lägga den i inerfickan på väskan."
Molle: "Vi får se om du får det..."
Haha, det är tur att jag har henne. De senaste gångerna har jag verkligen visat henne vart jag lägger mina saker men jag lyckas alltid tappa bort sakerna.. Fattar inte hur jag lyckas?!

Idag på lunchen åt jag min livs första kebabtallrik. När jag har ätit något med kebab så har det varit kebabpizza. Jag har alltid trott att det ska smakakonstigt utan något bröd. Det var godare än vad jag trodde helt enkelt. :)


Me at work..







milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

You should keep that camera safe the next time you are going to party :-)

2009-02-13 @ 07:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0