1 februari

Herrejävlar!

Vilken födelsdag jag hade igår! Den var så jävla lyckad! :D
På ikvällen kom det massa folk hit, vi började festa. Mina tjejer hade tänkt på mycket, dom hade tagit med sig partyhattar och blåsgrejor. Det blev en hit! Jag hade verkligen skit skoj men idag var det inte roligt att vakna upp, det var huuur stökigt som helst!
Plus att jag tror att jag har tappat bort min kamera. Vilket var jävligt synd för det var mycket roliga bilder på den. Hoppas jag hittar den. För om jag gör det ska ni få se lite bilder. :)

Idag har jag inte gjort mycket alls. Sovit länge, städat lite och hämtat pizza. Mer kommer inte hända idag, ska kolla på film och ta de lugnt!

Hoppas ni har haft en bra helg, det har i alla fall jag haft! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: molle

va bra att den blev lyckad :) jag hade jäte kul jag med :)

tack :)

2009-02-01 @ 19:19:45
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Lars

Ta väl hand om plast-Tyson. Han vill ligga bredvid TV:n.

2009-02-01 @ 19:46:41
Postat av: Anonym

Hittat din kamera.. skrev på bld men skriver här med.. jobbar på vero moda, så kika in där i morrn så får du den..:)

2009-02-01 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0