5 december

Hoho

Ikväll har jag spenderat kvällen hos familjen Nordebrink. Vi gick hit och åt idag och sen när Linus drog så blev jag kvar.
Jag och Therese fastnade med en kartong med massa bilder på alla barn när dom var små, där satt vi på golvet i flera timmar. ;P Jag är fortfarande kvar här men snart ska jag kila hemåt.


                          Här har ni hela familjen Nordebrink, julen -94. :)


                                       Skål Therese!
    Haha, vet att du inte tycker om de här men jag var tvungen! ;D







milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Fan ta dig Milla ;-))

Puss på dig... ses snart.

2009-12-05 @ 22:59:03
Postat av: Mamma

Så söta dom är :-)

2009-12-05 @ 23:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0