3 december

Goden dagens!

Jag sitter hemma hos mamma och väntar på att maten som jag stoppat i ugnen ska bli klar, under tiden sitter jag och lyssnar på julmusik!
Jag har redan ont i huvudet idag så varför ska jag inte vara klantig nog att spilla killparfym på mig?! Jag var inne på toan och såg att mamma hade en killparfym på hyllan. Jag tänkte lukta för att se om jag kände igen doften och skulle få reda på vems de var. Men locket var inte locket på en sprutgrej utan locket till själva flaskan så jag tar i och det skvätter killparfym över hela mig så nu stinker jag de!
Parfymen luktade gott men inte i för mycket mängd.

Jag kan inte vara den ända som har märkt att det är minusgrader och frost ute! Hur bra som helst! Jag är nog ensam om att tycka de. Men det är lite vitt på marken och man känner kylan, i love it!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Om du kommer förbi mamma i morgon, så ligger det en liten, liten present och väntar :-)

2009-12-03 @ 16:44:10
Postat av: mor

Jag tycker oxå om kylan, det var underbart idag när jag var ute på prommenad :)

2009-12-03 @ 18:58:22
Postat av: milla

Åh, när du säger så där så måste jag till mamma imorgon! :D

2009-12-03 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0