3 december

Oj oj oj

Idag har det varit en lång dag! Blev över 12 timmars arbete, nu när jag sitter i soffan och slappar av känner jag hur öm och trött jag är i kroppen.
Jag vill inte gå och lägga mig nu eftersom jag kom hem så sent så känns de som att klockan bara är 6 ungefär och att jag inte alls har varit hemma länge.

Idag fick jag även nya skor på jobbet, bye bye gamla - hello nya! Jag har egentligen ett par nya arbetsdojor men jag kan inte ha dom på grund av mina cp fötter så under tiden fick jag ett par gympa skor. :) 
Men så fort jag fick på mig dom nya började jag svettas om fötterna som en gris.
Och tro mig mina fötter är dom vidrigaste, jag har tåbira så de bara skriker om de. Till och med när jag har på mig sandaler. Fråga min mamma, hon vet. Hon har försökt med alla medel för att få dom att lukta gott efter jag har använt ett par skor men hon har aldrig lyckats..

Jag som var nöjd med mina gamla skor, dom luftade och de luktade inte så illa när jag tog av mig dom. ;D

Nej, nu ska jag nörda ett spel på jobbmobilen som jag har fastna för, man ska lösa mord och sätta fast en serie mördare. Skit kul men också skit svårt.. När jag har nördat klart lite ska jag lägga mig och sova så jävla gott.

 

Natti natt suckers!


                         Vad tycks om både dom nya och gamla? ;D

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Måste nog säga att dina gamla skor är en klenot, men skönt att du har fått nya o hela nu när det är vinter:)

2009-12-04 @ 11:14:28
Postat av: molle

bloggen blev fin :)

ps, det är fredag idag. ds

2009-12-04 @ 11:25:41
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0