29 december

Mitt i natten

Japp, klockan är strax efter 1 och jag väntar på att klockan ska bli 3, för då kommer mamma och hämtar mig, hon ska skjusa mig till Arlanda.
Jag känner mig ganska trött just nu så jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig uppe men ska jag sova så får det bli i soffan. Ingen idé att lägga sig i sängen för att somna till. Plus att Linus precis har börjat kolla på en film och jag vill vara nära honom.

Börjar faktist bli lite skraj för att flyga själv. Det kommer säkert gå bra men fan nu börjar jag bli nervös.

De jag får göra nu är att önska alla god fortsättning och ett GOTT NYTT ÅR! För jag kommer säkert inte uppdatera något mer förens i januari. ;)

Ha ett bra nyår så hörs vi när jag kommer hem! :)






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0