27 december

God kväll

Jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Vi sitter nämligen och kollar på film så jag ska snart återgå till den.
Jag har inte varit så duktig på att uppdatera dom senaste dagarna men de har ju trotts allt varit julhelg och så. :) Jag kommer säkert inte uppdatera så mycket dom närmaste dagarna heller. I alla fall inte när jag är nere i Barcelona.

Idag kom Madde och Emil hit, vi beställde pizza som vi käkade här sen åkte vi ut till skatehallen en stund. Dom skulle iväg och hämta Emils mormor efter de så vi fick skjus hem.
Då satte jag mig i soffan och började glo på Andra sidan häcken. Jag har sett den förut och den är helt okej. ;) Eftersom de inte skulle gå något bra på tv idag så gick jag och Linus och hyrde två filmer. Vi är inne på andra filmen nu..

 

Imorgon ska jag packa. Jag har kommit på att jag kommer få flyga själv! :O Det har jag inte tänkt på förens nu, de kommer nog bli lite läskigt. Det blir att åka till Arlanda tidigt för mitt plan går ju 7 på morgonen. Förhoppningsvis är jag trött på flyget och sover bort tiden som det tar att flyga.

 

Usch, de här blev ett rörigt inlägg men jag ville skriva några rader på kort tid för jag vill se filmen också. :P 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0