24 december

GOD JUL!

Jag är hemma hos mamma nu, har varit här i snart en timme. Innan det var jag hemma hos familjen Nordebrink en stund. Dit ska jag tillbaka senare ikväll.
Snart börjar Kalle och efter de är det Kan du vissla Johanna? och då sitter jag bänkad!

Jag har inte tänkt att skriva så mycket mer än det.
Vill bara önska alla en riktigt mysig och trevlig julafton!


     Min juloutfit, tyvärr jätte dålig bild..


                           Jag med tomte mössan. ;D


                                 Slutligen, GOD JUL! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: Bror

Du är ett riktigt jävla julpervo syrran. kommer inom med present senare idag. Puss

2009-12-25 @ 07:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0