24 december

2 år, 8 månader och 22 dagar..

.. tog det för mig att bli stoppad av polisen. :P Jag och Linus var på väg hem från hans föräldrar. När vi kom vid kommunhuset här i Strängnäs vände polisen i rondellen och åkte efter oss ända hem. När jag parkerade stannade dom också och ville se mitt körkort och så ville dom att jag skulle blåsa.

Jag gjorde som dom ville och det gick bra. Anledningen till att dom stannade mig var för att jag hade kör mot körförbud (om man inte har tillstånd). Då berättade jag att vi som bor här på gatan får åka in och parkera. Då frågade han efter tillståndet men de har vi inte fått. :/ Jag sa även att det inte är någon som har sagt till oss. Han sa bara okej och önskade oss en fortsatt god jul och ett gott nytt år. :)

 

Vi är nu hemma efter allt julfirande, och gud vad trött jag är! Vi sitter och kollar på nån Sagan om ringen film som går på tv. Jag tycker inte om dom filmerna men jag får väl offra mig.. :P

 

Bilder från kvällen får ni nog ser imorgon om jag får några från Lars för jag tog inte så många själv.

Natti natt och god jul igen!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en trevlig julafton...du var fantastisk som tomte, jättekul var det!!!!!!!!!!!:))))))

2009-12-25 @ 00:54:25
Postat av: Lars

Det var en schysst julafton och rolig tomte. Jag har svårt att skicka över bilder just nu, eftersom bilderna är kvar i kameran och jag inte har kortläsaren med mig till Karlskoga. Sorry.

2009-12-25 @ 16:37:53
Postat av: milla

Jag har fått bilderna Lars! Tackar! :)

2009-12-27 @ 23:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0