22 december

Fredag?

Neeeeeej, de är det ju inte! Men för mig känns det som de för när jag har slutat idag så är jag leeeedig ända till nästa år! :D Det låter så sjukt länge men egentligen är det nästan 2 veckor. Dom två veckorna kommer gå galet fort för det är saker inplanerade hela tiden.

Mina planer dom närmaste dagarna:

22 december -
Efter jobbet idag ska jag hem, laga mat och lite sånt. Sen på kvällen dyker Camilla upp! :D
23 december -
En dag med Camilla. Sen när Linus har slutat måste vi åka iväg till Eskilstuna för han ska köpa julklapp till mig! :D Han vet till och med vad han ska köpa och de gör mig så jäkla nyfiken!
24 december -
Julafton.. Behöver inte säga så mycket mer. Först blir de en sväng förbi Nordebrinkarna och lämna Linus och säga god jul. Sen bär det av till mamma där hon, jag, Christoffer och Lars ska fira jul. Senare på kvällen när vi är klara åker jag tillbaka till familjen Nordebrink där jag avslutar julafton. :)
25 december -
PARTY! :D
26 - 27 december -
Ta det lugnt och packa lite inför Barcelona.
28 december -
Denna dag ska jag först ha tvättstugan medan Linus förmodligen jobbar. Senare när han kommer hem ska vi fira 3 år tillsammans! :) ♥ ♥ ♥ Eftersom jag är borta när vi egentligen gör det (30 december) får vi ta de lite innan.
29 december -
BARCELONA! Japp, klockan 07.00 går mitt plan dit, alltså till Camilla som egentligen bor där men är hemma nu under julen.
28 december - 2 januari -
Då är jag som sagt där och där ska jag även fira nyår. Vet inte hur planerna på nyår är riktigt, ska höra med Camilla idag. :) Dom andra dagarna ska vi väl bara njuta av ledighet och att vi kan umgås. :)

Sen den 4 januari börjar jag jobba igen..
Men nu vet ni i alla fall vad jag har för mig. ;)






milla.

Kommentarer
Postat av: linda

då ser våran julafton lika dana ut då förutom att vi ska vara hos morbror.. :D see you..

2009-12-22 @ 13:22:07
Postat av: Lars

Barcelona låter skitkul. Jag har aldrig varit där, så du måste berätta vad du tyckte när du kommer hem. (Nej, berätta inte allt som händer).

2009-12-22 @ 16:13:19
Postat av: elle

Fullbokad kan man säga, Barcelona blir nog jäkla kul kan jag tänke mig....det är en riktig innestad :-)

2009-12-22 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0