21 december

Hoho

Jag uppdaterade inte så mycket igår men när ungarna hade åkt hem somnade jag på soffan och när jag vaknade hoppas jag in i duschen och sen var det bara att börja med maten för Linus var nära hemmet! :D
Han kom precis när maten var klar så vi satte oss och åt på en gång. När han hade duschat och så där gick vi till affären och köpte lite gott till kvällen. :) Sen blev det bara mys i soffan.

I natt sov jag som en stock! Äntligen, de var bara en vecka sen sist.. När klockan ringde imorse fattade jag ingenting, kändes som att jag precis hade somnat. Natten gick verkligen fort!

Aja, ha en trevlig dag! Snart är de julafton! ;)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0