21 december

Haha

Jag är redan hemma, fick sluta lite tidigare idag för det fanns inte så mycket att göra mot slutet.

När jag kom hem kom jag på en skit bra idé (enligt mig). Camilla kommer ju hit imorgon och sover över tills på onsdag. Då tänkte jag att vi kunde åka lite skridskor nere i hamnen, så jag ringde henne och skulle kolla om hon hade något att åka på.

Hennes reaktion var så där (och allt i en mening): " ska vi åka skridskor nej jag har inga skridskor jag tycker inte om att åka skridskor!! ". Haha, den idéen var bara att glömma men hon tyckte vi kunde ta med oss var choklad och sätta oss och kolla på dom som åkte skridskor. :P

Så nej, de blir nog inge skridskoåkning för våran del. ;P






milla.


Kommentarer
Postat av: molle

jag vill åka!!! =)

2009-12-21 @ 22:11:15
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Lars

Låter kul. Knäpp några bilder så jag får se skridskoåkningen i hamnen. Isen håller väl?

2009-12-21 @ 22:18:22
Postat av: mamma

Det låter så mysigt med skridskoåkning, men varm sjokolad är oxå mysigt att dricka ute nu när det är vinter...härlig julstämmning!!!!

2009-12-21 @ 22:43:10
Postat av: Therese

Du kan väl åka skridskor, så kan hon fota dig när du gör piruetter ;-)) Hörde att de spolat nere vid hamnen nu..

2009-12-22 @ 08:22:32
Postat av: milla

Ja Molle, vi får ta och åka snart medans den är kvar och inte smälter!



Lars, mamma och Therese, jag ska ta nåra bilder. ;) Isen är på torget och det är kallt så jag ska nog överleva! :D Jag ska i alla fall åka om vi går dit, jag får be Camilla ta lite bilder så ni får bevis! ;)

2009-12-22 @ 11:20:13
Postat av: mamma

Toppen du kan åka o camilla fota dig, blir kul att se bilderna sen, lyx att ha skridskobana bara ett stenkast från hemmet :))))))))

2009-12-22 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0