2 december

MER!

Jag vill se mer av Brothers and Sisters, jag såg nyss på de jag spelade in igår. Varför ska de alltid sluta så man vill ser mer mer mer!? Det är en hel vecka kvar tills jag får se hur det gick.
Eller så är det fel på mig som alltid blir så inne i alla tvserier. ;P

Här kommer lite bilder..


                   Ett till hjärta! En asfallts fläck i marken..


             En blöt fläck i marken, som ser ut som ett hjärta..


                                     Lördagens outfit..






milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

OJ.. va annorlunda det ser ut, trodde först jag kommit in på fel sida. Men det är snyggt, kul med lite omväxling och uppdatering. Kram

2009-12-02 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0