18 december

Punktinlägg

Jag orkar inte skriva ett rikitigt inlägg så här kommer några punkter som jag har en åsikt om..

 - Det är 10 minus ute och massa snö, I'm happy!

 - Jag har fått böter idag! Jag brukar vara ganska duktig på att få de men de var ett tag sen nu och självklart ska de kommer precis innan jul! JIPPI!

 - Jobbveckan är över och det är helg, SÅ JÄKLA SKÖNT! 

 - Jag har fått munsår för att någon jävle har använt min lepsyl! Jag tog på mig lepsyl här om dagen och kände att jag det började sticka på läppen men jag tänkte inte mer på de. Men igår efter jag har smetat på massa på min över läpp så vaknade jag idag med munsår på halva överläppen. GE FAN I MIN LEPSYL OM DU HAR MUNSÅR, och btw, rota inte i mitt badrumsskåp..

 - Snart kommer Linus hem, som jag längtar! Jag saknar honom riktigt mycket nu!

 - Folk i trafiken nu när det är snö är helt dumma i huvet! Dom kör ut hur som helst och förväntar sig att man ska hinna stanna när det är snorhalt.

 - Jag håller just nu på att färga ögonbryna, det behövdes som syndes knappt.

 - När färgen på ögonbryna är på plats så ska jag hoppas in i duschen och sen fixa mig. För ikväll blir det party hemma hos Natta. :)

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: molle

shake shake shake it för mig :)

2009-12-18 @ 17:14:49
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: milla

oh yeah baby! ;D

2009-12-18 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0