18 december

Tjoho!

Jag har precis blivit klar med sminket, nu ska jag bara packa ner lite saker sen ska jag bege mig till Natta. Jag har fått hennes nycklar så jag kan gå dit tidigare för hon är hos sin kusin och firar henne lite. Håret har jag inte fixat, det får jag fixa hemma hos Natta. :)

JUST DE! På tisdag kommer Camilla till mig. Då ska hon sova över tills på onsdag. Jag tog ledigt då så vi ska hinna umgås lite. ;) Vad skönt då jobbar jag bara två dagar nästa vecka! :D

Men i alla fall hoppas ni där ute får en toppen kväll!
Puss på er!


                                        Min trista outfit för kvällen..






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Skönt för dig att bara jobba två dagar till före jul. Ha det så bra i kylan.

2009-12-18 @ 20:59:37
Postat av: mamma

Ha det så trevligt o kul ikväll o hälsa Natta :)

2009-12-18 @ 21:55:19
Postat av: milla

Ja det ska bli sjukt skönt! :D Och vi hade de trevligt igår!

2009-12-19 @ 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0