15 december

SNÖ SNÖ SNÖ!

Och ingen kan vara gladare än mig! Fan vad jag älskar snö! När jag gick utanför dörren imorse blev jag sjukt förvånad. Det var ju snö överallt! :D Och nu under dagen har det bara fortsatt att snöa, me lööööööw! :D

Haha, så har jag sett två vurpor, och en som var nära på att ramla men fick tillbaka balansen.
Jag får faktist skratta för det är säkert många som har skrattat åt mig när jag har ramlat. Jag har till exempel ramlat mitt på torget i Eskilstuna. Jag skulle springa till bussen och det var väldigt halt ute. :P






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Mmm visst är det mysigt att se ut.. det är så man får lite jul känslor.

2009-12-15 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0