15 december

Hoho

Jag och Molle sitter och kollar på Ugly Betty. Vi har varit ute i snön! Efter jobbet kom jag hem och började laga mat till oss. Molle kom lagom till det var dax att äta. :)

Vi fick i oss currykryta och ris. Sen beslöt vi oss för att gå ut i de vintriga vädret med Tyson. Vi kom till kyrkogården, då började vi med att göra en snögubbe. :) Så nu är årets första snögubbe gjord! :D
När vi kom in gjorde vi varm choklad och nu sitter båda trött i soffan och bara glor på tv.

Hoppas ni alla har det bra i de mysiga vädret! :)


              Min snöängel och så här ser det ut på våran gata. :)


               Våran snögubbe, och Tyson försöker bita av pitten av honom.

                Vilket han lyckades med tillsist så han fick vara utan snorre.






milla.


Kommentarer
Postat av: mor

Kan tänke mig Tyson tyckte det var kul, den lille sötnosen...o ni mä kan jag förstå!!!! Låter så gott med varm sjokolad :)))))

2009-12-15 @ 21:47:20
Postat av: Natta

De är så mysigt med snö nu, mindre kul att man halkar så fort man går utanför dörren ;/

2009-12-16 @ 10:16:22
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: milla

Ja Natta, jag höll på att halka flera gånger igår men jag klarade mig.. Och idag när dom har plogat så är det isbana på gatorna..

2009-12-16 @ 11:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0