14 december

Fy fan!

Ja, fy fan för äggmackor som inte är bra. Eller jag tror att det är äggmackans fel i alla fall. 

JAG FÅR VARNA FÖR MYCKET TEXT OCH KANSKE INTE SÅ TREVLIGA INSLAG, SÅ NI LÄSER PÅ EGEN RISK! ;)

Min morgon började som vanligt fast jag var extremt trött för det gick inte så bra att sova i natt, på grund av att jag sov själv.
Jag kom i alla fall upp, fixade mig inför en jobbdag och åkte till jobbet. När jag kom till Eskilstuna fick jag reda på att jag skulle till Kungsör och jobba på förmiddagen. Jag packade med mig allt jag skulle sen åkte jag och köpte en macka som jag tänkte äta på vägen till Kungsör.

När jag käkade mackan så var vissa äggbitar som gummi. Jag fick i mig mackan och tänkte inte mer på det. Den började jag må illa och var tvugnen att springa till toan och spy, usch! Jag hade lite kvar att göra så jag fortsatte jobba men jag mådde fortfarande skit illa!

Jag blev klar med jobbet sen åkte jag till Eskilstuna men på vägen där kände jag att jag mådde riktigt illa så jag var tvungen att spy undertiden som jag körde bil. Jag hann precis slänga ut matlådan ur påsen den kom de..
Eftersom jag inte kunde stanna så fick jag fortsätta köra, det var fan inte lätt!

Jag fortsatte må illa efter de så jag åkte hem och sen jag kom hem har jag legat på soffan. Snart kommer mamma hit, hon ska göra soppa till mig. :) Hon kommer hon inte kunna städa, för de är faktist ganska städat här. :)






milla.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vännen da de e inte så skoj.... synd att du inte kunda lämna tillbaka mackan eller något....



ingen bebis i magen da? ;) heheh (skoja)

2009-12-14 @ 18:18:36
Postat av: linda

va jag som kommentera, glömde skriva in namn.. :)hihi

2009-12-14 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0