12 december

Lördag

Japp, klockan är över 12 så nu är det lördag. Vi har precis kollat klart på en av filmerna som vi hyrde. Den vi såg hette Knowing och den vi inte har sett än heter Från andra sidan. Fast den vet jag inte om vi kommer se nu, det är lite sent och båda är trötta.
Ikväll har vi i alla fall klätt granen, fast de fattas glitter och en stjärna på toppen. Glittret ska jag köpa imorgon och stjärnan får jag se när jag köper. Det ser faktist inte så dumt ut utan.


                              Så här ser det ut just nu.. :) Mysigt va?






milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker det blev såååååå mysigt, skall bli kul att se sen :) kram till er båda :)

2009-12-12 @ 12:05:36
Postat av: Therese

Ser jättemysigt ut, va fint med gardinerna..riktigt juligt

2009-12-13 @ 12:06:22
Postat av: milla

ja, de blev riktigt mysigt. nu fattas bara kylan och snön.

2009-12-13 @ 14:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0