11 december

HELG!

Jag är hemma från jobbet nu och framför mig har jag helgen!
Ikväll blir det mys med Linus, för han ska åka till Sälen på söndag och vara borta en hel vecka. Hur ska jag klara mig?! Hatar att sova själv och att laga mat till mig själv. Men det ska nog gå bra. ;) Han har ju lovat mig att vi ska sätta upp granen idag! Som jag har längtat, det är första gången jag har gran sen jag flyttade hemifrån. I för sig har det bara gått en jul. ;P

Imorgon kommer min syster och två av våra kusiner hit. :) Jag ska bjuda på middag, det blir tacopaj för det är typ de ända jag kan laga som inte består av makaroner, köttbullar eller falukorv.
Det kommer bli mycket skratt, mobbning och prat. ;) Senare på kvällen ska vi ute på BK, det var ett tag sen Linda var ute i Strängnäs så det ska bli kul. :)

 

Jag kan uppdatera lite senare! ;)

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag vet att du kan laga mera, men din tacopaj slår alt :)

2009-12-11 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0