9 augusti

Vilken seg dag!

Idag vaknade jag vid 11. Då låg jag och drog mig tills min bror ringde och frågade om jag kunde vara lite barnvakt medans han var iväg och fixade sin bil. Jag ställde upp så Ebba och Maja kom hit till mig. Först satt vi i soffan och kollade på barnprogram sen blev dom lite rastlösa så då byggde vi en koja.
När dom hade lekt klart i den så gick vi ut och gungade och ritade. Sen kom brorsan tillbaka och då kom yttligare två barn som man fick leka med. Jag har varit en riktigt lekfaster idag!

När dom åkte hem gick jag och Linus och käkade, var ganska hungrig efter allt lekande.. När vi kom hem somnade jag på en gång och sov från och till i flera timmar. När jag väl hade blivit lite piggare övertalade jag Linus att han skulle hänga med mig för jag ville bada. När vi väl kom fram till badplatsen och jag kände på vattnet med fötterna ångrade jag mig direkt, det var fan svinkallt!

Nu ikväll har vi grillat, kollat på film och bara segat..


Bild på kojan, och sen på Ebba och Maja. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Man blir ju avundsjuk...barnvakt. Toppen

2009-08-10 @ 07:49:09
Postat av: molle

En vecka kvar sen är allt som vanligt igen- skönt. Så tråkigt när du är ledig o jag jobbar :P

2009-08-10 @ 10:24:19
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0